Julshopping? (Ninni)

I går kväll åkte jag in till Ikano för att handla julklappar. Blev det några julklappar? Ja, men bara en enda. Det är konstigt vad mycket man hittar till sig själv när man shoppar till andra.

Jag köpte:
- En julklapp till Eve och Jimsingen.
- Ett par skor till jul och nyår.
- En rosa skjorta.
- En blårutig skjorta.
- En jättefin, ljusrosa topp.
- Två linnen.
- Två mascaror, varav en vattenfast. Det är begravning nästa vecka.
- Lite annat smink - ögonskugga, lipgloss, ögonpenna och lite smått och gott.
- Underkläder.
- Julkort, pennor och fina anteckningsblock.

Jag tror att jag lyckades sänka mitt handikapp i shopping, för allt inhandlades på 45 minuter.

image1227
Min nya skor. Vet inte om jag ska behålla dem, de är lite stora. Why god why, görs fina skor så sällan i stl 35??? Det går ju inte gärna att lägga i en sula. Är det meningen att vi småfotade ska gå på fest i barngympadojor eller? Va? VA?

Ragge blev inte så värst imponerad av skorna. Eller också funderar han på om krusidullerna går att äta. Han fastar nämligen tills i morgon - helt ofrivilligt. Han har fortsatt att spy. Det är inte kul, varken för honom eller för mig. Jag är ju som bekant extremt kvackelmagad.


Kommentarer
Postat av: Cici

Jättesöta!

Postat av: Anonym

Jag vet vad du menar. Dom borde göra "finskor" i typ storlek 34-35 oxå. Men annars så var dom fina.

2007-12-13 @ 16:06:37
Postat av: Sören

tycker att Ragge ser hungrig ut.
Han vet nog precis vad han ska göra med de där skorna när ingen ser..

2007-12-13 @ 18:47:01
URL: http://sorenolsson.blogg.se
Postat av: Therese

Guu så söt hund ! Funderar på att skaffa Mops jag med :)
men vet inte riktigt än. .
I allafall skiit snygga skor !

2007-12-14 @ 23:27:03
Postat av: Anna

Nej! Ingen mops. De är ena riktiga djävulshundar! Ta en bra hund istället. Kanske borderterrier?

2007-12-15 @ 10:11:13
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: Ninni

Det finns bara små fulskor annars.. Jag blir så glad när jag hittar nåt som nästan passar.
Ja, jag törs inte lämna skorna obevakade i närheten av Ragge...

Ja!! Köp mops! Men det tar lång tid att få en så planera i god tid. Anna ska du inte lyssna på, hon är ju "kattmänniska" och de går inte att lita på...

2007-12-15 @ 10:43:37
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback