Gymnastikavslutning (Anna)

Igår var det sista gången på gymnastiken. Nu är det hela fyra veckors uppehåll. Igår var det fri träning/lek och sen bastning. Varmt och trångt, men väldigt roligt.

image1230
Marcus spände och försökte vara läcker.

image1231
En actionbild från bastun. Bastun rymmer cirka tio personer, vi var väl en femton stycken som trängdes och pratade grävmaskiner inne i den igår.

image1232
Det här är mina gymnastikledare, Karin och Niclas. De är fantastiska människor. Niclas är tydligen och fantastiskt bra på att massera.

Det var vad jag hade att bjuda på idag. Nu ska jag laga mat. Kycklingkebab med ris (en favorit). Sen ska jag ringa min farmor. Sen ska jag möta Ninni och hennes alla barn på McDånalds. Sen ska det jobbas. Sen är det kväll. Då ska jag sova. Mmmmmmmmm.

Kommentarer
Postat av: Cici

Snygga bilder! Saknar gympan lite...

Postat av: Anna

Det förstår ja! Men du har ju annat kul som
ett eget hus till exempel.

2007-12-14 @ 18:47:15
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback