Dan före dan före dan före dan före dan före dopparedan (Anna)

Vilken härlig dag det har varit! Full fart på jobbet, med superclean stämning och god mat från Thai Coconut vid namn Mee Kae-Won (kanske). Status alltså.

Ikväll har jag tvättat lakan, samt tagit hand om kläder och handdukar som jag tvättade igår. Jag har också städat lite. På lördag kommer det folk hit efter jobbet som ska titta på lägenheten nämligen. Jag har sagt till dom att jag jobbar mycket så att jag inte hinner städa det jättefint, men jag kan ju försöka plocka undan iallafall. Jag känner mig så duktig när jag städar och tvättar och diskar och sjunger vuxenvisor.

Min frys är förövrigt så tom att jag får torgskräck när jag tittar in i den.

Imorn ska jag jobba kväll. Det ska bli kul. På dagen ska jag handla mina julklappar. Det ska bli asakul! Jag vet nästan alla. Först måste jag ut till Tornby. Blä. Det är Ninnis hårtång jag ska köpa där, som hon ska få i julklapp sen. Sen blir det ljuvt strosande i city tillsammans med julnissar och skrikiga ungar. Hurra!

(Nu har katterna fått damp också!)

image1238

(Ja, förlåt, jag ska inte tjata om mina katter när jag vet att det är Ragge ni vill höra om.)

Kommentarer
Postat av: Ninni

Haha.. Ja, alla vill ju höra om Ragsen - särskilt Pelle gillar ju när jag bloggar om honom. Men, min diskreta lillasyster, måste du verkligen ut till tornby? Finns den inte på typ Claes Ohlsson inne i stan?
Puss.

Postat av: Hanna

Superclean stämning! Vad är det? Låter som ett tvättmedel

2007-12-20 @ 08:58:14
Postat av: Anna

HAHAHA... ja om jag nångång gör ett tvättmedel ska det få heta superclean! Jag menar bara att det var trevligt, men Anne har introdecerat oss i det stockholmska språket, och lärt oss det nya ordet "cleant".

Ninni, nej den fanns inte i stan. Men nu har jag köpt den!

2007-12-20 @ 11:20:06
URL: http://kellandersisters.blogg.se
Postat av: emilia

Hej Christin!
:D

De är jag Emilia...")
Den mopstokiga tjejen....hehe....
Òm du kommer ihåg mej?
Du bor ju "Granne" me min farmor o farfar...
Skulle bara heja pådej...
Kollade in din blogg....för första gången.;)
Ses kanske?? "P


/Kram

2007-12-23 @ 00:45:41
Postat av: Ninni

Emilia!
Vad glad jag blir! Klart att jag kommer ihåg dig!
:-)
Du måste säga till om du vill ha en mopstomte på besök!

Kramar!

2007-12-23 @ 15:41:32
URL: http://kellandersisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback