Ära kata kinni (Anna)

Må ikke överdekkes.

Godermorgon!

Idag är jag trött som Klas As. Inatt har jag nämligen haft sömnsvårigheter. Jag gick och lade mej tidigt (tjugo i elva) men kunde inte somna förrän efter tolv. Sen vaknade jag 02.20. Sen kunde jag inte sova igen. Till slut somnade jag. Sen vaknade jag 04.55. sen somnade jag om strax efter halv sju. Och sju ringde klockan och jag gick ner och tvättade. Sen var det julkalendern. Sen var dagen i full kareta.

Idag är vi sex stycken på jobbet. Det är Arvid, Pelle, Frida, Anne och Orazio. Ett helt band nästan. (Bara inte Arvid ska sjunga :) )

Ja, det var det. Igår hande det inte heller så mycket. Jag jobbade och det var mycket folk som handlade SVEA-mössor. På kvällen körde jag mahjongg.

Nu måste jag nog skynda mig ganska mycket. Om jag ska hinna i tid till jobbet. Och det har jag väl planerat att jag ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback