Road Trip - utvärdering (Ninni)

Bästa maten: En fantastiskt god laxtortillia på en liten bistro i Helsingör.

Sämsta maten: Stans godaste hamburgare skulle finnas i Nyhavn. Håller inte med. Stans mest välstekta snarare...

Mest imponerade: När Per, som normalt sett brukar hävda sin värdelöshet med bollar, vann ett stort lejon i basket på Liseberg. Det krävdes bara typ fyra försök.

Mest tursam: Jag. Jag vann högsta vinsten på chokladhjulet. Och jag som inte ens tycker om choklad.

Klantigast: Skepparen på sightseeingbåten i Köpenhamn som körde in i en bro och gav alla båtresenärerna whiplash.

Längst: Ovan nämnda båttur. Det tog aldrig slut!

Deppigast: Mia, när hon insåg att Markoolio på Liseberg började redan kl 18 och att hon nog skulle missa honom. Men hon blev...

Lyckligast: När vi hann dit till halv sju så hon han se en del av showen.

Mest vilse: Janne. Men det är sånt som händer.

174189-898
Adam, Åsa, Janne, Mia och Per.

Det var på det hela taget en mycket trevlig resa.

Tack kära svärföräldrar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker att den bästa hamburgaren i stan borde finnas iallafall någonstans just i stan.....

2007-08-08 @ 18:05:52
Postat av: Ninni

Jag är nästan säker på att Nyhavn är en stadsdel i Köpenhamn, inte en egen stad...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback