Nu blir det kväll (Anna)

Jag är trött. Jag är hemma och är tråkig och det är lördagskväll.

Idag har jag vart och handlat mat. En riktig storhandling för 588 kr. Nu har jag mat för hela veckan och lite till. Det är ju mest frukost som går åt här hemma. Och kattmat (fast det är inte jag som äter mest).

Sen har jag städat. Men inte dammsugit och dammat, det ska jag göra imorn.

Imorn ska jag även gå på gymnastik 9-17, tjoho! Det ska bli kul. Som den eldsjäl jag är så har jag även fått mail om att de vill att jag ska va med i barn- och ungdomskommittén i Östergötlands gymnastikförbund. Jag har tackat ja. Det ska bli kul. Jag ska se till att det blir mycket bättre för de små föreningarna (som min egna).

Jag tror att jag ska gå och lägga mig nu. Timon sover redan i mitt knä. Så jag får väl sitta här tills hon går bort. Jag har inte hjärta att väcka henne.

Kommentarer
Postat av: Söder

http://www.tiiamo.se/dmz/famedate/default.aspx
Hihi lite roligt test om vilken kändis man är kompatibel med! Söder fick Måns..hmm jag hade hellre sett Persbrandt.. nåja

2007-08-19 @ 11:38:05
Postat av: Anna

Jag fick Fredrik Ljungberg! Det funkar (men e inte han gay).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback