Nåt jag hatar... (Anna)

En sak som jag verkligen hatar är folk som kör för sakta. Det är såna människor som orsakar trafikolyckor, snarare än de som kör för fort. Man få ligga och såsa efter en som kör 60 på 70-vägen eller 80 på 90-vägen. Herregud, klarar man inte av att hålla hastigheten ska man inte köra bil heller! Igår när jag skulle åka till landet hamnade jag bakom just en sån bilkörare. Den körde inte över 60 en enda gåna. Vi var väl cirka 8 bilar i en kö efter. Snacka om att man blir irriterad! Nä, är man så dålig på att köra bil att man inte klarar av att köra i den hastighet som man ska, ska man nog inte köra bil.

Man ska heller inte köra bil när man är trött.

Eller full.

Eller blind.


PS: Jag har ett par Skänninge Marken-strumpor på mig idag. De är rosa med ett får.

PS2: Idag har jag sjungit ABBA på jobbet. Arvid tyckte det var fint och fick gåshud. Mats ville bara mörda mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback