Nån form av återträff (Anna)

I fredagskväll var jag i Vadstena på nån form av återträff med några andra 83:or. Vi var väl ett tjugotal. Det var mat på Källaren och kissning på någons tomt. Det var jätteroligt.

image876
Jag samåkte med Alle. Vi var ju ett radarpar på gymnasiet.

image877
Josefine och Malin.

image878
Karin och Alle.

Det var vi fem som satt uta på ett hörn och hade roligast. Ja, vi hade ju jätteroligt iallafall.  "Väs att du är 40 men ser ut som 60". Jag berättade i förtroende för de andra att jag hade börjat få rynkor och och gäddhäng. Det hade inte de. Va?

image879
Då det luktade toalett på toan så kunde jag inte kissa där. Jag har ju som bekant en extrem toalettfobi. Jag kissade på någons tomt istället.

image880
David (fullast/hickigast) och Josse.

image881
Alle och Ebba.

image882
Anna L, Martina, Eva, jag och Alle. Alle spexar till det lite grann.

image883
Söta Claudia.

image884
Söta Claudias lika söta pojkvän söta Rickard (som jag har cirka 10 inte så söta kort på. Men det här blev ju bra!).

image885
Snygga David.

Nu orkar jag inte lägga ut fler bilder. Jag ber om ursäkt till alla som inte fick vara med på min fantastiska blogg. Jag förstår att det svider...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback