Jag vaknade lite förbannad (Anna)

Jag drömde inatt att Ninni ringde och sa att mamma och pappa hade bokat om resan till Paris och att vi istället skulle åka till Åland. Jag blev skitsur. Dessutom var det en verklig dröm så jag var helt säker på att det var sant när jag vaknade. Men nu har jag kommit till mina sinnens fulla rätt igen och har siktet inställt på Paris.

Idag ska jag:
Jobba (i den fina sparkdräkten).
Städa.
Skriva en årsberättelse till gymnastikföreningen.
Läsa boken tills imorn.

Det blir en lugn dag/kväll.

Jag ska göra mig iordning nu. Måste bara bli av med mitt näsblod.

Hej hopp.

Kommentarer
Postat av: Marie-Louise Gundel

Har du fortfarande problem med näsblod?
Kommer ihåg på klämman då du alltid (nästan iallafall) stod med huvudet i handfattet. Hoppas allt är bra med dig annars.

2007-08-19 @ 23:05:52
Postat av: Anna

Haha... ja det hänger i! Vad roligt att höra från dej! Jo, allt e bara bra. Hur är det med dig? Kram kram!

Postat av: Marie-Louise Gundel

Med mig är det bara bra.

2007-08-26 @ 14:44:16
URL: http://OliviasMamma.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback