Fore. Igen. (Ninni)

Eftersom det var Hannas och min näst sista semesterdag var vi ju tvugna att hitta på något kul. Vi åkte därför och golfade lite på driving rangen. Så lättroade är vi. Ingen (Anna) blev arg för att det gick dåligt och stod och surade under ett träd, det var idel glada miner!

Nu ber jag er att inte kommentera de ibland förekommande tekniska bristerna. Det syns så väl på kort och vi föredrar att leva i förnekelse...

174189-904
Annas teknik är det i alla fall inget fel på!

174189-907
Per! Jag använder din bästa driver! Ha!!!

174189-905
Hanna hade stenhårt fokus på bollen. Nästan hela tiden.

174189-906
Systarna Kellander in action. Inga sura miner där inte.

174189-910
Anna, som golfade för andra gången, var nöjd över att slå en bra bit över hundra meter. (Tror hon blev lite biten. "Det klongar så härligt när man får på ett bra slag")

174189-909
Hanna har sett på TV att det är viktigt hur man tar upp bollen ur... hålet?

Efter det blev det pizza för Hanna och mig. En riktigt bra dag alltså.

Kommentarer
Postat av: Marcus

Första bilden är så klockren... HAHAHA

2007-08-10 @ 19:47:51
Postat av: Anna

Tack du! Det finaste är att jag ser så hjulbent ut att det skulle kunna springa en gris mellan benen på mig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback