Bilder, festen del 2 (Anna)

Nu fortsätter jag blogga lite, för nu är jag hemma hos mig igen där det inte tar en kvart att ladda upp en bild. Bilderna kommer ej i kronologisk ordning.

image930
Frida var födelsedagsbarnet, om det är nån dum jävel som inte har fattat det än.

image931
Det är inte Hanna som tar på Pers skrev. Eller???

image932
Kanske. Det var roligt iallafall.

image933
Cici aka Ka-kaaaaaah. (Som har sett en film med Will Forell).

image934
Ninni och den fina goodie-bagen.

image935
Daniel är ett riktigt snyggo.

image936
Hannis-Pannis.

image937
Jag ljuger inte när jag skriver att jag har över 50 kort på Helena. Nån dag när jag inte har nåt att blogga om så ska jag dela med mig av dem till er också. För övrigt är  2 st snygga och 47 är fula och ett är asfult!

image938
Frida ser animerad ut.

image939
Ninni och hennes nördiga blogg-bok (så hon inte glömmer bort nåt som händer).

image940
Cici visar vilken modellförebild hon är.

image941
Helena fick en allergichock av Ragge. Fast själv ska hon skaffa en yorkshire-terrier som heter Scotty alt. Amanda. För de föds med tofs.

image942
Det fanns ett kort på mig också. Det är snyggt är det. Mamma har flätat mitt hår och allt.

image943
Frida fancys trädgårdsföreningen.

Fortsättning följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback