Nyfriserad (Ninni)

Idag har jag sistaminutenfixat inför resan. Ett besök hos frisör-Camilla hann jag också med. Det blev bra, fast ganska blont. Jag har inte tagit några bilder eftersom jag ska tillbringa de kommande fem dygnen med Cecilia och antagligen kommer bli fotad för en hel livstid under dessa dagar...

Efter frissan sprang jag på Bullen (Ronny). Det var kul! Det blev en promenad med raggarhunden och lite allmänt skitsnack. Jag lät Bullen hålla Ragge en stund bara för att kunna tänka Där går Ronny och Ragge. Hihi... Efter en stund mötte Pernilla (a.k.a. Per) upp för att ta med Ragge på lydnadskurs.

Nu går det inte att ladda upp bilder på skitbloggen. Är det lika struligt på den här bloggen för alla???

Får se hur det blir med bloggning imorgon. Vi åker direkt från flygplatsen till Frankie's 18-årsfest i Brighton. Vad kul det ska bli! Bäst att packa klart.

Crame!


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHAHAHA. ronny å ragge minsann...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback