Min sjuka dag (stackars Anna)

Idag hade vi seminarium. På hela lektionen var det enda jag sa: Jaaa, en gång när jag (tydligen) höll med någon om något. Mycket bra insats, om jag får säga det själv.

Sen gick jag till jobbet för att jobba. Jag jobbade en hel timme. Sen skickades jag hem, då jag är sjuk. Men först hann Arvid med att bjuda mig på MING, för att muntra upp mitt febertunga huvud lite. Han är så fantastisk! Visst!

Sen gick jag till vårdcentralen och lämnade prover (som alltid) Jag har räknat ut att jag på en dryg vecka har lagt ut nästan 1000 kr på läkarbesök och mediciner. Det är verkligen väl spenderade pengar. Eller? I allafall blev jag skickad till akuten, då jag tydligen behövde vård. Så nu har jag fått två nya mediciner och knaprar 12 tabletter om dagen. Jag är som en gammal kärring. Eller knarkare, vilket man vill.

Härligt att LHC vann också! Och att Ninni inte störtade i havet. Hon är sjukt flygrädd. Det kan ni passa på att mobba henne lite för när ni kommer åt nästa gång.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback