Gymnastiktävling (Anna)

Idag har ju Ninni och jag anordnat en gymnastiktävling. Det var 13 medverkande lag i tre kategorier, 6-10 år, 10-13 år och 13-18 år, ungefär, och cirka 100 deltagande gymnaster. Vi hade två lag medverkande. Vårat lag 1 (6-10 år) VANN och vårat lag 2 (10-13 år) kom tvåa i sina kategorier. Det är väldigt bra! Vi är så stolta. Dessutom fick jag jobb som speaker i fortsättningen, både för gymnastikförbundet och Mantorps handboll. Att jag är bra på att prata är det väl ingen som har missat.

Fint att Ninni och jag fick medaljer oxå... För det vill vi ju ha. Eller vill man det vid 23/27 års ålder?

174189-240

Intressant för alla att veta men...
Lag 1:
Matta:
Sicksack-kullerbyttor/handstående nedrullning, Hjulningar
Plint:
Sidhopp, Kullerbytta
Trampett:
Ljushopp, Grenhopp

Lag 2:
Matta:
Handstående nedrullning, Hjulningar, Handvolt/rondat
Plint:
Sidhopp, Kullerbytta, Överslag
Trampett:
Ljushopp, Grenhopp, Volt

Vi skulle ha gjort chasséhjulningar med lag 2, för tydligen blev deras mattdel lite seg. Mitt fel, inte barnens. Men annars gick allt superbra. De var så duktiga.

Och tack så mycket för hjälpen FRIDA! En liten ängel.

Efter tävlingen åt jag, Frida, Ninni och Per kebab. Det var också härligt.

Hur många tror att jag kommer att skriva min tenta nu? Hahahahaha.

(Förresten är det visst bara att slänga kameran nu. Den har verkligen fuckat ur. Jag fattar ej varför...)

Puss hej

Kommentarer
Postat av: Anna

Men säg grattis till oss då, dåliga vänner!!!

2007-04-03 @ 09:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback