Ragge Ragnarsson och jag (Ninni)

Lördagar är internationella sovmorgonsdagen.
Härligt!
Synd bara att det inte gällde den här lördagen...

Den där lilla rackaren som jag delar säng med tyckte att halv åtta var en precis lagom tid att vakna på och då måste han nödvändigt ut och behova av sig.
Nej, jag talar inte om Per, utan om Ragge Ragnar Ragnarsson den onde.
Det var ju bara att gilla läget och ge sig ut på en promenix i det absolut fantastiska vädret.



Igår hade vi jobbfest och det blev ytterst lyckat.
Eventuellt bjuds det på lite bilder därifrån så småningom.
Beror på om jag hinner för idag är det fullt upp.
Igen.
Fast p.g.a. den ofrivilligt inställda sovmorgonen ligger jag ju några timmar före i tidsschemat.

Dagens viktigaste är i alla fall en fika och en kräftskiva.

Hurra för lördagar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback