Modellhunden (Ninni)

Hunden med världens största ego.
Det är Ragge det.
Igår hängde han vid datorn hela eftermiddagen och döm om min förvåning när jag slösurfade in på expressen.se förut och möttes av detta.



För det första. Det här eviga fotandet. Jag blir så trött! Han bara tjatar hela tiden. "Fota mig när jag äter med så här fint bordsskick!" eller "Fota mig när jag ligger här och snarkar och är söt!" eller "Jag fes precis. Det måste du fota!".

För det andra. Detta konstanta behov av att ordvitsa! "Ragge löövs höst". Kom igen! Mycket lägre än så kan det väl knappast bli?

För det tredje. Vi har haft allvarliga samtal här hemma om internets faror. Att hålla på och lägga upp bilder på sig själv på det här sättet kan sluta illa. Någon kan använda dem i ondsinta och perversa syften.

Nej, det får allt bli datorförbud för Ragge Ragnarsson resten av veckan.

Kommentarer
Postat av: Hanna K

Men vilken kategori hör Ragge till då? Tanig, slemmig, söt eller ful? Utrotningshotad?



Appropå djur? Kommer ni upp till Globen så att vi ska boka biljetter så vi kommer bredvid varandra? Dags att boka nu så vi får bra säten.



KRAM!!!!

2009-10-19 @ 21:59:30
Postat av: Lotta

Boka boka boka :)



Jag tror sätena är likadana var man än sitter förresten...



Hanna, är det inte uppenbart vilken kategori Ragge tillhör??? (tänk på Globenstämningen)



Postat av: Ninni

Vafan, Hanna! Lyssna på Lotta. Han är SÖT, fattar du väl? Och bara lite slemmig...

Malin skulle kolla idag om hon kan hänga på, så bokar vi ikväll.

Så himla kul vi ska ha!

Kramar, babes!

2009-10-20 @ 07:24:15
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Hanna K

:-)



Han ÄR jättesöt till och med o ska få en stor puss när vi ses. Hoppas inte Jonas blir svartis bara.



Puss & Kram

2009-10-20 @ 21:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback