Svarta hingsten och jag (Ninni)



Här ser ni mig och min ädla springare.


Det var så fantastiskt kul!!

Och för att inte ha ridit en enda lektion på ca 12 år (HE RRE GUD!) så känns det riktigt bra. INte alls så ringrostigt som jag hade trott. Sen att sitsen är som en säck potatis och jag är en riktig klenis är en annan sak... Men det ska det bli ändring på!

Pelle var på hugget och sånt är skoj! Hingst som han är var han ju tvungen att visa hur cool han var så några rodeo-skutt blev det.  Särskilt upprörd verkade han vara över att valackar hade mage att vistas i ridhuset samtidigt som han själv. Han hade nog tänkt att ha lite eget mys med damerna.

Mot slutet var jag dock fullständigt död i armar, ben, mage och rygg. Framåt torsdag kommer jag att få träningsvärk i muskler som jag inte hade en aning om att jag hade. Så om jag får en suspekt gångstil framöver så vet ni vad det beror på.

Längtar redan till nästa tisdag!

Än en gång. Tusen tack Lotta, Josse och Sanna!



Sen gick det fort från Rappestad Ridskola till Sya Skidstuga där det var årsmöte. Jag missade inte så mycket. Det var ett bra möte för nu känner jag mig riktigt laddad att dra igång med gymnstiken. (Anna var laddad redan innan.) Vecka 36 kör vi igång.



I skolan idag har Anna2 och jag kört igång vårt Storyline-projekt. Det är helt sanslöst vilka påhittiga och kreativa elever vi har. Imorgon tänkte jag bjuda på lite bilder från vår verkstad från de första två dagarna imorgon, så håll ögonen öppna.


Nu får det nog bli ett avsnitt HIMYM innan det blir dags för bingen.

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

vad snygga Pelé och du är ihop =)

2009-08-19 @ 11:51:07
Postat av: Åsa

Sååå lycklig du ser ut! Pelle 1 får nog vara på sin vakt...

2009-08-19 @ 20:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback