Joppejdi, Joppejda (Ninni)

Ut i skogen ska vi gå.
Joppejdi, Joppejda.

Så sjöng vi, mamma Eva och jag, när vi var ute och gick i skogen.
Tyvärr kom vi inte på nån sång om Ragge.

Förstår ju att ni tycker att det har varit lite ont om hundbilder på sistone, så här kommer några från ikväll.


Korven


Stickan
(Lägg gärna märke till mammas hand i vänstra hörnet)

Det är näst in till hopplöst att fota Joppe.
Den hunden är inte stilla två sekunder.



Lite träning blev det.
Joppe går på stegen och tjockkorven tittar på.

Passade på att träna lite utställning med Joppe också.
Den 13/9 ska jag ställa honom på Klubbarps utställning.
Återigen lite problem med att Joppe aldrig kan vara stilla, men han är helt sjukt lättlärd så med lite godis ska jag nog hinna få honom i form tills dess.


Ragge och jag dansade på agilitybanan.



Sen bråkades det lite i vanlig ordning.
Då orkade inte Ragge med Joppe mer.
Han kunde inte ta sig in i bilen snabbt nog...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback