Vilken jäkla kväll det blev! (Anna)

Igår hade Per bjudit Ninni på dejt. Han hade fixat skjuts och hundvakt och tänkt på alltihop! Eller ja, nästan alltihop. Tanken att Ninni skulle bjuda med mig hade väl inte riktigt slagit honom. Men så var fallet. Och jag är inte den som är den, jag tackade ja och så gick vi alla tre på dejt.

Först gick vi på bio. Vi såg the social network. Ja den var ju bra förutom 1) jag blev kissnödig och missade viktiga delar av filmen därav. 2) det var VETEMJÖL i de varma chipsen och jag hade redan köpt en stor när tanken slog mig. 3 han var väldigt osympatisk. Nu vill man ju inte stödja Facebook direkt.

Sen gick vi till Aioli och åt Tapas. Vi åt och drack mycket gott och Per fick sitta i mitten.


Är de inte söta ihop??


Är vi inte söta ihop??? (jag och drickat alltså...)(det är svårt att välja mellan cava och sangria, så jag tog båda!)

Efterrätt!!!!

Jaha och sen var klockan elva och vi var sugna på att dra vidare. Skulle inte Arvid och dom spela plattor på Mörners? Jo visst, så vi gick dit. Men dom hade blivit IVÄGKÖRDA för att personalen där inte hade gillat musiken. Vilka idioter va! Där kunde vi naturligtvis inte stanna! Så vi tog med oss Jesper, Johan, Ludvig, Lill-Arvid, David med hans tjej + vän och gick och satte oss på BK's. Ja och sen gick det som det gick....








Nu kommer Ninni och Per hit också! Vi ska äta hamburgare och se på film! Vilken syskonhelg!

PS: Jesper och Johan SOMNADE ju ute. Det var riktigt helfestligt!

Kommentarer
Postat av: frida

mmmm, vilka mysiga fylleögon Per har!



Postat av: frida

anna förresten, kommer du ihåg den här:



http://idioti.blogsome.com/wp-admin/images/3224_73712865793_739480793_1896947_43385_n.jpg



2010-10-31 @ 20:59:21
URL: http://fridur.devote.se
Postat av: Anonym

näää... å jag kommer inte åt länken! vad är det! nu är jag galet nyfiken!!!!!

2010-10-31 @ 21:07:33
Postat av: frida

den ligger på min blogg också!

2010-10-31 @ 21:14:37
URL: http://fridur.devote.se
Postat av: Hanna K

Vilken trevlig kväll ni ser ut att ha haft! Trodde det var många killars dröm att få få ut med ett blont syskonpar. Är säker på att Per var stolt som en tupp.

2010-11-01 @ 07:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback