Vi börjar med i torsdags då... (Anna)

Ja, så länge sen är det ju jag bloggade, typ.

I torsdags var det jobb och gymnastik på schemat. Här kommer några bilder från min träning på kvällen:


Niklas är den starkaste jag vet. Det är sant!


Fast ibland faller ju även han platt.


Andreas vill göra likdant såklart. Här ser vi honom på väg upp igen... HAHAHA


Och så har vi söta Tove som åker tre veckor till typ Nya Zeeland, jag är inget avundssjuk, ohhhh nej. Men kolla vilka roliga armar hon har! Hon är helt lealös den tjejen alltså!

Det är alltid roligt på gymnastiken, fast den här terminen har jag bara kört på torsdagar. Jag vet, jag är lat. Men ikväll har jag ju faktiskt varit hos mamma, plus att det så halt och vi inte har vinterdäck än. Men jag ska börja träna mer alltså, för nu är jag ohyggligt fläbbig!

Men nog om det och om torsdagen 21 oktober 2010.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback