Veckan som gick: (Anna)

Hej.

Jag ska försöka blogga varje dag har jag tänkt. Jag har faktiskt lite tid nu om kvällarna sådär efter elva-tolvhugget ungefär. Ni vet då jag borde umgås med Perra inte sitta framför datorn.

Förra lördagen var det riktigt roligt. Först var jag, Johanna, Perra och Arvid och åt på Ghingis. Vi drack alkholhaltiga drycker också. Sen kom Stina, Dennis och Viktor. Vi gick till the Champs och spelade pingis. Ghingis och pingis kan man säga. Sjukt rolig kväll, fast Arvid smashade racketet i huvudet på mig.

Förra söndagen vet ni, den tänker jag också börja att berätta om. Då hade jag först gymnastikträning mellan 11-13. Det gick så bra så, som alltid. Sen hade jag avslutning på min hundkurs 13.30-15. Det gick jättebra såklart. Joppe har varit en riktig stjärna hela hösten. Enligt mej. Sen var jag handbollsspeaker 15.30-17.00. Det gick också bra, för mig iallafall, men inte för Mantorp då. Så det var ju en ganska fullspäckad söndag det. Sen bakade Perra kanelbullar, ohhh det var helt fantastiskt gott!

Sen var det jobb och gymnastik i måndags. Och sen blev jag SJUK! Jo det är sant. Men jag jobbade ju tisdag, onsdag, torsdag ändå såklart. Och hade gymnastik i torsdags med. I fredags var det bättre tyckte jag allt. Så jag jobbade ju och så, och sen på kvällen skulle jag och Stina gå ut. Det var SWEAT! och det verkade som om det skulle bli en riktig brakkväll. Men nähä.... Jag mådde skit alltså på kvällen, så jag fick VARA HEMMA EN FREDAGSKVÄLL!!!! :( :( Det var ju ganska skönt, men TRÅKIGT!

Igår var det ju jobb också, och sen på kvällen blev det äntligen lite galej! Jag, Stina, Anna W och Ellinor begav oss till Perra och Dennis i deras studio och vi hade en riktig helkvällsfest. Det visade sig att Stina var en jäkel på trummor och Anna spelar nu Smoke on the water flytande. Personligen gillade jag Dennis sång mest som vanligt. Han är tondöv och det är alltid lika underhållande när han ska sjunga Håkan Hellström, haha :D Jag kommer att publicera lite bilder så fort Stina, Anna eller Ellinor lagt ut dem på facebook. Jag tog inga själv. Jag var lat.

Idag har jag, Anna, Ebba, Elin och Sofia varit i Motala och tränat 11-14.30. De var sjukt duktiga! Sen var det handboll igen. Det var en jättespännande match, som slutade 25-25. Personligen gjorde jag min bästa speakerinsats nånsin. Tyvärr var det nåt knas med högtalarna så jag hördes inte. Sen har vi ätit köttfärslimpa.

Och nu ska vi se klart på Rederiet. Vi är alltså på avsnitt 316 av 319. Det är ju så man kommer bli lite ledsen när det tar slut....


Åhhh, långt inlägg, ingen bild, bara text!


Godnatt! Puss!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback