Tjena! (Anna)

Jag LJÖG igår. Jag tänker inte blogga igen nu. Jag tänker att göra det imorgon. För nu är det sent och jag är trött. Med sent menar jag att jag och Perra måste hinna se några avsnitt av den nya serien vi har börjat följa nu när True Blood är slut. Eller nya och nya. Den väldigt gamla serien. Nämligen ALF! HAHAHAHA han är skitcool. Förutom att han äter katter då :P



Och så kan ni väl få klippet på tumblingvarven också, jag vet att många av våra läsare har bett om det... ;P:D Titta och njut:


Nu har vi städat hela kvällen och imorgon klockan 9 kommer Corren. Så jag ska lägga mig med Perra nu och titta på Alf, så jag är utvilad då.

Och imorn hörs vi om helgen och så med då!

Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback