Perra snarkar som en gris (Anna)

Jag har tänkt att blogga om igårkväll med såklart, för det blev en riktigt blöt kväll, men jag bloggar om idag först, galet va???

Just nu tillexempel, ligger Perra fortfarande i sängen och SOVER och snarkar som en riktig tjockis. Jag fattar inte hur han kan vara så trött, han var ju hemma hela kvällen och tog det lugnt (förutom när han hämtade mig och Johanna vid tre då <3). En rolig sak med Perra är ju förövrigt att han är stenpank just nu, men valde ändå att lägga sina sista pengar på ett DAMMSUGARMUNSTYCKE som han tyckte verkade bra....... Ja..... NORMALT??? HAHA :D;P

Jag har ju haft gymnastikträning 11-13. Det gick lite sådär idag, men det var för att vi petade lite detaljer och så och då brukar det bli lite svajigt. Idag kom nämligen Lugi och tränade med oss. Det är alltid kul. För nästa söndag är det ju TÄVLING! <3<3<3<3 Nä, men det gick väl bra idag alltså får man väl säga ändå. De flesta av MINA ;P gymnaster är så härliga alltså, de tycker alltid att det är kul att träna och det är aldrig nåt tjafs eller så, det är verkligen bara ett rent NÖJE att träna dem. Tänk om alla barn/ungdomar vore som dem, då vore ju världen en felfri plats alltså!

Nåja, idag bor Grappo här, så jag har tänkt gå ut på promenad med honom nu. Jag gissar ju på att jag får gå själv. Men först måste jag nog äta. Så jag går och lagar lite mat, tar ut Grappo en runda och sen ses vi igen. För idag ska jag bara slappa har jag sagt! Och tvätta förresten ja.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback