Mer träning.. (Ninni)

Ni får ju oftast se alla coola grejer som tjejerna gör. Nu ska ni får se lite från uppvärmningen och stretchingen. Vi lägger första halvtimmen av varje pass på det.

Så här kan en helt vanlig uppvärmningsrunda se ut:



Man får inte fuska med att mjuka sig, då blir man ingen bra gymnast. Och i WGF har vi ju som bekant bara bra gymnaster!

Här ser ni spagat med höger ben fram:


(Nu ska jag fortsätta leka med min iphone. Jag är sanslöst oteknisk, faktiskt. Är det för övrigt nån som vet om det finns nån app till blogg.se? Jag hittar ingen, men jag är ju som sagt inte så bra på sånt här.)

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jag har heller inte hittat nån, bara till norsk blogg..

Postat av: josefin

Jag tror inte det finns någon app men om du vill mobilblogga så skickar du bara sms/mms till 0730-121163 :)

2010-10-11 @ 22:09:32
URL: http://josefinaxen.blogg.se/
Postat av: Ninni

Tack Josse!!! :D Jag får göra så tills vidare. :)

2010-10-12 @ 18:51:37
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback