Längtar till sommaren!!!! (Anna)

Fatta hur långt det är kvar till sommaren! Jag hatar oktober, november, december, januari, februari och mars. När jag blir rik ska jag bo utomlands under dessa månader. JAG HATAR KYLA OCH ÄCKELSNÖ OCH REGN!!!!!!

Tänk när vi var i USA i somras.... I love California!



Vi åkte Boogie Board på Newport Beach.






Och vi var på Sixflags! Bästa nöjesparken ever!




Och så var vi på Wild Rivers, ett vattenland...








Och Perra trampade nästan på en orm en gång.


Det här var våran pool, ja eller Åsa och Adams pool alltså. Där hade vi det helt underbart!


Man var fin och gick på fest i LA.


Som midsommarfesten till exempel.


Den andra poolen som hörde till huset.


Man var ute och åt på fantastiska restauranger, med utsikt över hela LA.


Fantastiska Åsa och Adam!




På kvällarna låg vi i bubbelpoolen mest. Den var typ 45 grader varm!


Såklart att vi åkte till Hollywood.




Michael Jacksons stjärna på Hollywood boulevard. Vi var där på hans ettårsdödsdag!


Best place ever: Amoeba record store i LA.


Fet festival: Vans warped tour! (jag kommer att blogga om den nån annan gång, den är värd ett helt inlägg!!!)






Shopping i Santa Monica!


LAS VEGAS BABY!




Vi bodde på hotell Monte Carlo, det var så dölyxigt! Några pooler.


Och bada gick åt, för det var 50 grader varmt!!!










Såklart att vi spelade på Caesars Palace!


Bellagio hotell.


Med sin kända vattenshow.


4 timmars bilresa genom öken, på en väg som gick typ bara rakt fram.


Mer bad i poolen.


Och så ut på cykelturer i Irvine.


Huntington beach.


FATTA att man käkade glass i lösvikt. Varför finns inte det i Sverige???


Roger - en riktig amerikan...




Huset <3


Ja, nån dag hade vi lite otur med vädret, som här på Laguna Beach. Men det ser ganska gött ut ändå...


Oj, vad man längtar tillbaka. Och ja, vi kommer att åka till Kalifornien nästa sommar med. Men jag kan tänka mig att stanna till lite i Miami då först. Det verkar coolt.

Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh fy fan vad äckligt med sol, bad, shopping och annat snusk!

Jag är inte avis jag inte. Ta med mig nästa år, va!

Postat av: Magnus Falk

Fullt medhåll! Därför drar jag till Indien nu då! =P

2010-10-13 @ 01:31:03
URL: http://travel.mostlyguessing.com
Postat av: Hanna K

Det ser grymt nice ut Anna!

2010-10-13 @ 08:57:13
Postat av: Ninni

Man blir SÅ semestersugen!!! Härliga bilder.

2010-10-13 @ 20:18:57
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: anna

Ja det var ju helt underbart!



Vad avis jag blir Magnus, drar du till Indien! Fyfyfy vad det låter fantastiskt just nu!



Och Sarah, visst bjuder jag med dig nästa gång! Men du får betala själv ;P

2010-10-13 @ 23:37:03
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback