Klantigt! (Anna)

Jag har tappat mtt tågkort. Det går inte ut förrän typ 5 november egentligen. Men nu måste jag köpa ett nytt ändå. Klantigt va!?!

Annars har jag klantat mig fler gånger idag. Tex när en kvinna skulle lämna tillbaka en jacka råkade jag dra pengar på hennes kort istället för att sätta tillbaka. Hon fick alltså betala 3800 kronor för ingenting. Dyrt. Men som tur var hade vi hennes nummer för hon ville beställa en annan jacka. Så då fick jag ringa och skämmas och be henne komma tillbaka och få sina pengar. Ojojoj.... PINSAMT! Veckans anställd = inte jag.

Sen har det ju även varit gymnastik idag. Det gick sådär, men det ska inte gå bra den här veckan. Så kommer det gå skitbra på tävlingen på söndag istället.

Jag har massor roligt att skriva egentligen, men jag tycker inte att jag får nån feedback på mitt bloggade så jag struntar i't. Nu får det bli True Blood och Cola Zero, och fösöka tvinga Perra till lite massage. Förövrigt tappade jag tvålen i duschen förrut, men det gick bra! HAHA ;P


Kommentarer
Postat av: Salam

Åå visst är True Blood bra! Är helt besatt av serien!

2010-10-19 @ 08:57:22
Postat av: Sara

Fortsätt blogga Anna!! Snälla!

2010-10-19 @ 09:05:09
Postat av: Anonym

snälla fortsätt blogga, läser den med

stor behållning

2010-10-19 @ 21:43:09
Postat av: Tania

Det med tvålen... det framgår inte vad som var BRA. Kan ju tolkas lite på två olika sätt det där. höhö...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback