Helgens fest (Anna)

Jo då, nu ska ni få se bilder från lördagens fest! Här kommer ett urval:


Stina gick All in. På bordet!


Jag, Perra och Dempe tog det lite lugnare. Först iallafall... :P


Sen kom Stina och jag igång med headbangandet.


Och sen inledde jag en relation både med Ellinor och med Tamburinen. Perra och Dempe spelar lite seriöst i bakgrunden.


Sen skulle Stina lära sig fyrtakt. Dennis hjälpte till....


...och det gick ju alldeles utmärkt. Stina var en riktig naturbegåvning ;P


Viktor hejade mest på.


Här kör pojkarna igen.


Anna var H-O-T!


Och hon kunde spela trummor.


Dessutom lärde hon sig ju introt till Smoke on the water och tillsammans med Stinas fyrtakt uppstod ljuv musik.....


Vi hoppas på att få en spelning snart. För nu är bandet komplett! ;D


Mer vin!


Och mer trummor!


Ja, och mer tamburin (tydligen).


Perra och Stina lyssnade och njöt.


Kul?


Fina flickor!


Fina flickor, sa jag!

Ja det var några kort iallafall.

Men nu får det vara bra för idag.

TJYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback