Fredagsmys.... INTE DIREKT! (Anna)

Nä i fredags var det inget mys på schemat direkt. Det var nämligen GASTROSKOPI! Det är nämligen det VÄRSTA som finns att göra. Det går inte förklara hur hemskt det är. När de kör ner slangen i halsen alltså, jag drog upp kameran i ren panik två gånger, sen fick jag näsblod så det var fyra liter blod och några deciliter kräks på britsen efter mig. Mysigt va?



Jaha, kunde jag göra nåt mer den dagen? Nej. Kunde jag följa med på Into the Wild på kvällen? Nej. Låg jag hemma och tittade på Idol (som var dåligt)? Jajamensan. Vilken jäkla kväll. Jag kände mig så trälig och tyckte lite synd om mig själv. Men så är det med det.

OH vad intressant att jag gör såna här varje-dag-inlägg va? Jag har ju haft riktigt intressanta dagar... HAHA:DD

Kommentarer
Postat av: Josse

Klart man ska tycka synd om sig själv när det händer sånadär grejer. Usch usch..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback