Upp och ner. Eller tvärtom. (Ninni)

Det har varit en riktig skitvecka, men förhoppningsvis får den ett bra slut.

Ikväll ska vi fira pappa Jim, som fyllde år i måndags. Det blir middag på Slåttervägen med hela klanen. Najs! Mamma har slavat vid spisen hela veckan så förväntningarna är höga!

Imorgon sticker vi till Vimmerby och golfar med Åsa och Leffan. Jag har inte spelat golf på en och en halv månad så viss ringrost är att räkna med. Eller så har jag kanske vilat mig i form?

Jag väntar och väntar och väntar på min iphone! Jag har ju tänkt att bloggen kommer få nytt liv då. Det är så svårt att hinna blogga när man nästan aldrig är hemma. Sen kommer jag ju kunna blogga när jag vill. :)

Avslutar med en bild på mig och Ragge Ragnarson som efter dietande numera är smalare igen. Heja! Det är alltså Ragge Ragnarsson som har blivit smalare. Hans matte går det visst fullständigt utför för numera... 




Till sist vill jag bara säga att jag har världens bästa vänner. Ni vet vilka ni är och ni är helt fantastiska. Vet inte vad jag skulle göra utan er. Tack för att ni alltid finns där. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ninni du får ta och lägga upp lite gymnastikbilder på wgf bloggen! :)

Postat av: Åsa

Du hade bevisligen vilat dig i form Ninni! Toppenspel av en toppentjej :) Tack till er båda för en underbar avkopplande golfhelg. Nu är batterierna laddade igen. Puss & kram

2010-10-03 @ 20:33:31
Postat av: Ninni

Anna: Jag lovar! Snart.... ;)



Tack själv Åsa. Det var en helt perfekt helg. Skönt att få skratta en massa. Nu är vi redo att ta tag i verkligheten igen. Hoppas att ni kan sova gott inatt. ;) Puss o kram

2010-10-03 @ 21:56:57
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback