Baskalas <3 (Anna)

Nu kommer det då! Inlägget om igår, som ni alla väntar på...... ;P

Först skulle jag och Johanna laga mat. Det skulle vara rikligt med smör i pannan.


Sen drack vi vin och åt räkor.


Johanna lagade det mesta.


Sen tittade vi på Dansfeber. HAHA riktigt töntigt faktiskt. Men medryckande... ;P


Som vanligt skrattade vi så mycket att jag grät!


Och som vanligt tog vi några idolbilder på oss själva:






Och sen fick Perra äntligen en legitim anledning att ta Johanna på stjärten. Det gjorde han!


Sen kom vi då till Baskalaset! Här är kungarna:



Och nu kommer bara några festbilder. Jag orkar inte kommentera mera...


















Jaja, ni får väl några fler idolbilder på mig och Johanna då. Vi tog några stycken ute också nämligen:





(Idolbilden på Mathias är en bonus)

Nu ska vi titta vidare på True Blood. Fortsatt trevlig söndagskväll önskar jag er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback