Lördagskväll och fest i folkets park... (Anna)

Vad gör ni så här en lördagskväll? Har ni lika roligt som vi har? Det är verkligen fest på Sågvägen 1 ikväll alltså... Perra äter ostbollar och marshmallows och tittar på Walk Hard. Jag har ätit två skivor hembakt bröd och spelar Super Mario Bros 3 på Wii. Fett najs.
Annars har vi ju varit hos Alle och Berta ikväll. Men det får Ninni blogga om för hon har bilderna. Men det var roligt och vi fick så god fruktsallad och glass! Smaskigt! <3<3<3<3
Sen har jag varit ute och sprungit två varv i spåret på kvällen.
Det som var jobbigt var att Iphonen var inställd på att den skulle byta låt varje gång det skakade. Det skakar en del när jag springer. Men jag fick ringa Perra så han kunde guida mig att stänga av det!
Jaha, då är det söndag imorn och sen är det måndag och ny vecka.... Vad kul!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback