Lite om helgen (Anna)

Hej. Vad gör ni? Jag har lagt pussel. Perra lägger fortfarande sitt. Vi har varit skitslappa idag. Jag har ont i halsen och är hög som ett hus dagarna i ända.
Nu ska jag berätta lite om helgen! JIHAAA! I fredagskväll var det lungt. Jag och Perra var och käkade buffe på Ming (eftersom de bygger om Ghingis WTF!). Det var gott.


Mmmm...

Sen var det ju lördag, då vi alltså tävlade och VANN, men det har väl inte undgått nån nu. På kvällen var vi ute iallafall. Det var jag, Perra och Per. Arvid fyllde år så vi var på lite förfest hos honom i hans affär, även med Jesper, David, Jonte och en som jag inte känner eller minns vad han hette. Så kan det gå.  Det var roligt iallafall.Vi gick till Mi casa es Su casa först på Platå. Men sen blev ju Per utslängd så då fick vi dra vidare till Platens. Om det hade varit så enkelt. Han kom nämligen inte in där för att vakterna tyckte att han var för full. Jag fick gå ner och hämta Cris som äger Platens så han fick följa med upp och titta på Per, och gick med på att släppa in honom om han lovade att inte dricka nåt. Haha, bartenderna (Jens) nere på Platens gav honom drinkar hela kvällen tills vi fick kasta in handduken. Men vi hann ju gå till Hakepi också och äta kebab förstås.



Jag hade velat blogga mer men Perras dator är dampigare än eh... mej. Så jag orkar inte mer just nu. Ni får helt enkelt vänta lite på bilder på Therese när vi är ute på barnvagnspromenad till exempel. Eller en uppdatering om hur avslutningsträffen med alla gymnastikledare gick igår. Det är grejer väl värda att vänta på! :P
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback