Lite nakenchock??? (Anna)

Både Ninni och jag råkade ut för nakenchock i helgen! Jo det är sant. Jag börjar med min egen. Det var i butiken, där en man som provade BÅDE jeans och skjortor fick för sig att han hade fel storleker på proverna och knallade ut i affären ENDAST IKLÄDD GRÅA TANGAS! De var dessutom väldigt tajta och lämnade inte mycket åt fantasin, om man så hade velat. Han bad mig även följa med och titta på när han bytte jeans, och använde hela butiken som provhytt. Lyckligtvis var det inte så mycket folk i affären just då. Förmodligen var han anledningen till det.

Ninni däremot var den som stod för nakenchocken i hennes fall. I lördags var Perra hos Per hela dagen och de gjorde manliga saker tillsammans. Ninni ville ta en dusch, och gjorde detta UTAN ATT LÅSA DÖRREN! Hoppsan, för precis då blev Perra kissnödig och behövde lätta på trycket. Han öppnar dörren, och där stod Ninni på badrumsmattan, just så naturlig som man är efter man har tagit en dusch. Grattis Perra, säger jag. Han känns som vinnaren i den här historien.

Nu ska det duschas här med, för jag har vart och tränat, men det är väl bäst att låsa dörren.....

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHA jag kissar banne mej på mej! För det första är jag så jävla tacksam att jag inte var på Sportif just då. För det andra kan jag inte ens tänka mig chocken för Perra, följdes den av en pinsam tyst minut? Men som sagt han fick ju jackpot, nu slipper han ju fundera på om systrarna är lika snygga....

Postat av: Jonas

Ha ha, riktigt roligt! Chocken borde varit större för Anna på Sportif än vad den var för Perra! :)

2010-05-05 @ 22:17:22
Postat av: Sarah

Haha!

Jag låser alltid dörren. Om jag så är ensam hemma!

2010-05-06 @ 01:10:48
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: anna

perra verkar helt okej iallafall, men själv drömmer jag fortfarande mardrömmar om dessa gråa manskalsonger och allt annat man såg... hu!

2010-05-06 @ 22:16:35
URL: http://kellandersisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback