Jag har det så bra! (Ninni)

Det är nästan inte klokt. Sommar är det bästa som finns!

Jag älskar att:
äta frukost ute (filmjölk smakar annorlunda i solen),
äta lunch ute (grannens nyskördade jordgubbar),
äta kvällsmat ute,
leka med Ragge ute (eller leka och leka... Han är halvdö' i vämen.), 
dricka kvällstéet ute,
läsa corren ute,
gå barfota ute,
halvslumra ute,
fundera och lösa världsproblem ute,
surfa ute (i skuggan dock, annars ser man inget på skärmen)
och umgås ute.
Ja, allt som man kan göra ute, helt enkelt.

Veckan har gått i en rasande fart. Bilder kommer så fort jag får tid.
Just nu är jag mitt uppe i midsommarbestyren. Det ska bli toppen, som vanligt alltså, men det är en hel del att pilla med.

Jag fick en fin present av min kära make idag. En rosa lap top. Den är så söt att det nästan inte är riktigt klokt. Jag ska ta en bild på den så får ni se. 

Sov gott  i sommarvärmen! (Om det inte vore för alla myggor skulle jag även sova ute. :) )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback