Per - En Curlinghusse? (Ninni)

För att Ragge inte ska behöva göra sena-kvälls-kissningen i en halvmeter snö har Per skottat upp en bana i trädgården. Se nedan:



Nu har banan visat sig vara en slags nöjespark för hundar. Ragge kutar runt som besatt!





Men det här är sorligt. Ragges favvoboll begravd i snö.. Den kommer väl fram igen när det blir vår.



Men man får ju inte deppa ihop för en sån sak. Mer spring!





Nu inser jag att jag precis har kastat iväg en bautasten i mitt fina lilla glashus. Om Per är curling-husse är jag nog curling-matte. För vem är det som lyfter upp Ragge i soffan så att han inte ska behöva klättra upp på egen hand och ta ut sig i onödan? Och vem är det som precis har fluffat upp kudden i soffan så att Ragge ska får det lite mer bekvämt? Hmm...

Well well, jag är en curling-matte helt enkelt. Men det finns bra mycket värre saker man kan vara, kan jag tala om, så det är väl inget mer med det.


Kommentarer
Postat av: Bosse och hans morsa

Ha,ha ! Heja Ragge! Tränar du tunnelseende,va?

Så vansinnigt söt du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback