Föräldrarna Kellander på äventyr (Ninni)

Jag vet inte hur det är med era föräldrar, men så här kan Annas och mina se ut när man tittar förbi en helt vanlig kväll i Februari. Måndagsmys i frack och balklä.. förlåt aftontoilette.



Vår mamma har helt otroligt fin figur, tycker ni inte? Det är väl ingen som kan ana att hon snart är 60. Pappa och också stilig.

Igår var de i Stockholm och käkade kvällsmat med kungen och drottningen. Med på middagen var även Victoria, regeringsfolk och andra spännande personligheter. Mamma var mycket imponerad av drottningens matlagning och funderade på att be om recept. Skämt åsido,
läs här om ni vill veta vad det hela handlade om. Jag försökte att sno lite bilder därifrån men det var visst kopieringsförbud. Det är synd att det inte finns några foton från kvällen. Farmor hade älskat att få se några bilder. Jag sa till mamma att hon gärna fick låna min braiga kamera och knäppa några bilder, men hon blev lite ilsk och menade att det var värsta sortens etikettsbrott. Det fanns fotografer på plats, från skvallerblaskorna och så, men tydligen slutade de att fota när mamma och pappa gick förbi dem.. Hmm..

Jag är så stolt över pappsen som göra så många bra saker, för mig och Anna så klart, men också för invånarna i den här kommunen. Det är känns fint att även kungligheter uppskattar det han gör.

Kommentarer
Postat av: Ulla P

Vilket stiligt par! Snygg klänning!

2010-02-12 @ 17:10:19
Postat av: Hanna K

Hur kul som helst ju! Jag vill höra mer!



Trevlig helg!

2010-02-12 @ 17:52:39
Postat av: Alexandra

de var jättestiliga!!

Postat av: Karin

Så himla snyggt när glasögon o klänning passar ihop.

2010-02-13 @ 18:48:20
Postat av: Christine

Oh så stiliga! Eva ser inte ut att vara en dag över 27! (och det är hon väl inte heller, har för mig att hon är jämnårig med mig;))

2010-02-13 @ 22:03:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback