Mello goes safari! (Ninni & Hanna Kruuse)

Här kommer en recension av kvällens Mello i punktform (Vi upplyser om det ifall ni inte märker det själva.).

- Bodyns återtåg. Vi kan konstatera att bodyn är det nya svart. Men man får se upp för kamelerna! Vi anser dock att inte vem som helst klarar att bära upp detta avancerade plagg - det kräver nämligen gasellben, vilket osökt leder oss in på punkt nummer två.
- Gasellben. Jägarns vilka spiror de har, de där tjejerna. Gudrun Schyman hade platsat bättre än vi, muttrar vi unisont. Hanna har paxat Jenny Silvers ben, och Ninni kan ta Pirellis. (Förtydligande: Endast benen. Hon är alldeles för sminkad för min smak.) 
- Dolphan. Vilken man! Vilken röst! Lät han inte lite som Christer Sjögren?
- Cool kille 2. En annan med cool röst är Salem Al fakirs bror.
- Vinnaren. Salem. Mmm...
- Nathalie. Tänk att hon skulle dyka upp igen! Det var väl oväntat?
- Tin-man. Stackars tjejen som oturligt nog hade brutit armen just som hon planerade att göra succé i mellisen. Men det var väl fiffigt av doktorn att fixa till ett gips i silver?
- Singeln. Men var han verkligen singel? Hade han inte en ring?
- Snackset. Ben and Jerry och Pringles.

Betyg: 3
(Vi saknade firande av samernas dag och bättre snacks för att betyget ska bli en fyra. För att nå upp till en femma krävs ett gästspel av oss själva. Fast sen var det ju det där med bodyn...)


 


Kommentarer
Postat av: Lotta

Hmm ok att snackset inte var det bästa, men både Anna och jag (och Tilia och Ragge inte att förglömma) som sällskap höjde ju LÄTT upp betyget till en fyra...

Postat av: Jonas

Jag missade sändningen, men hade NI varit där så hade jag givit 5 av 5 toasters!!



Gudrun har jag inte givit många poäng genom åren, men hennes spiror måste jag ge en eloge! :)

2010-02-07 @ 03:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback