SKOR!!! (Anna)

Här kommer lite bilder på några av mina skor köpta 2009 (+ 3 stycken som är sprillans nya!).

Så kom ihåg, dessa är alltså bara köpta förra året.


Mina mest använda ändå. Köpta för cirka ett år sen. Nike Air max 1


Mina favoriter just nu. Köpta i oktober (USA). Nike Air force 1 mid.


Också ett par gamla favoriter (som fortfarande är skitsnygga alltså) och mina bröllopsskor, dessa fick jag i present av Pelle när jag fyllde i april. Adidas ZX 700.


Köpta i GBG under Way Out West i augusti. Nike Air max 90.


Ett par andra favoriter som jag använder mycket just nu. Köpta i oktober (USA). Nike Air force 1 mid.


Mina älsklingar! Köpta i oktober (USA). Nike dunk low.


Hmm.. de här köpte jag nån gång i somras, på det där Internet... Nike Air max 1.


De här köpte jag i december och jag ÄLSKAR dem! Adidas Stan smith trefoil mid.


Färgglada skor! Underbara va? Köpta i oktober (USA). Nike dunk low.


Lite Converse har man ju köpt med! Dessa tre + ett par låga lila också, men de har Johanna lånat.


Jag gillar running-skor! Köpta i oktober (USA). Nike metro plus.


Mer running-skor! Köpta på Staduim-rean i juli typ. Vilket kap! New Balance 574.


Mer rea! Men de här skorna är bara använda typ 5 gången MEN jag hade dem ute på Platens typ det första jag gjorde. Så de är förstörda, snyft! Men såååå fina! Nike elite SI.


Köpta nu i december och aldrig använda. Världens skönaste skomodell, Adidas Adi hoop mid.


Gillar inte modellen så mycket, men jag älskar färgerna och jag har en skjorta i precis samma färger! Köpta i oktober (USA). Nike Oncore.


Åh så fina, men lite för stora tyvärr... Köpta i september. Puma Cabana racer II.


Nya skor, egentligen köpta i år faktiskt... Klassiska Vans Old Skool.... I love them (och jag har ett par bruna med, men de har Johanna också lånat!).


Dessutom har hon lånat ett par till skor, de allra snyggaste jag har faktiskt! Det är ett par Nike Air force 1 i vitt med lite rött på sulan och loggan. De är så skitfina. Jag lovar att lägga ut en bild på dem så fort jag får tillbaka dem :)
Jaha, nu till de tre skorna jag har handlat i år (utom Vansen).


Ett par helsvarta Nike Air force 1 (förlåt att de är lite skitiga, men jag har haft dem på mig idag).


Mina nya rosa favoriter. Nike Air structure triax 91.


Mina nya favoriter ALL TIME. Nike Air Classic. (Bilden gör dem INTE rättvisa!)




Ja, det var alla skor inhandlade 2009 och 2010. Än så länge. Imorn och på frdag kommer alla vårens Nike-skor till Sportif och jag har väl beställt ett fyra par till mig själv eller nåt. Jag bli glad in i själen när jag tänker på dem. Imorn kommer ett par ny Nike Air max light (tror jag att det är...) i vitt och rosa som är så skitsnygga att jag bara vill gifta mig med dem!

Ha en fin kväll! 

Kommentarer
Postat av: frida

sicken vacker skoblogg!



nåja, jag är nöjd så länge du behåller skorna på. haaah.

2010-02-10 @ 22:24:18
Postat av: Jonas

Många skor, men var har du vinterkollektionen?? De känns lite svala i minus tio... :)

2010-02-10 @ 22:36:14
Postat av: Alexandra

d var inte några par skor, fina var de allihop. Gillar de helvita o de me rosa i sig =)

Postat av: Anna

Shit bruden, vilken fin samling! Skor för dig är vad väskor är för mig:)

kram!

2010-02-11 @ 22:21:15
URL: http://stkorsgatan10.blogspot.com
Postat av: Pelle

Hoppas på ett bättre skoår i år då. Känns lite klent :)



Förslag till kommande bloginlägg;

*Tracktops/windrunners.

*Flanellskjortor.

2010-02-15 @ 17:40:11
Postat av: Emelie.

Jätte cleana!! :D Du säljer inget? haha ;)

2012-01-16 @ 10:29:01
URL: http://mligunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback