RIP lilla datorn (Ninni)

Snyft... Min lilla dator är illa däran. Kanske till och med död. Vi vet ännu inte hur det kommer att sluta. Att sprutor kan vara farliga vet vi ju, men att den lilla plastmojängen som sitter runt kanylen också är farlig visste ni nog inte. I alla fall om man är en dator. På något sätt hamnade en sån i min dator när den var ihopvikt och den spräckte skärmen. Medan jag skrek hysteriskt satte Per omedelbart igång med livuppehållande åtgärder och körde den sen i ilfart till experter. Som sagt, utgången är oviss och jag håller tummarna för min lilla vän.




Idag har det varit full fart på jobbet. Fast när är det inte det, å andra sidan? Nu laddar jag med en kopp te och ska strax dra på mig ridkläderna och sticka iväg till stallet. Det var flera veckor sedan sist och det ska bli kanonskoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback