Afternoon tea (Ninni)

Igår var jag ute med tre gamla kärringar. (OBS! Staffans ord, inte mina!) Och det var inte vilka gamla kärringar som helst utan mina tre favoritkärringar.

Mamma,


Berit


Och Barbro.


De hade planerat en födelsedagsöverraskning för mig. Vi samlades först hemma hos Berit där vi drack vin och jag fick ett jättefint paket. Sen bar det ut på stan och jag fattade verkligen inte vart vi skulle. Till sist kom vi fram till "Fawlty Towers" och där bjöds det på afternoon tea. 





Ett besök på Park Hotell, som det heter på riktigt, kan verkligen rekommenderas. Mysig atmosfär (lite som att sitta hemma i någons vardagsrum), spännande tesorter och suveränt goda mackor, scones och bakverk till. Och i just mitt fall var ju så klart sällskapet det allra bästa. Det var så himla trevligt och tiden gick alldeles för snabbt. Vi ska gå dit i vår igen när man kan sitta utomhus.

Tack för en jättefin dag! Det är inte klokt vad uppvaktad jag har blivit!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mmmm... det där såg gott ut! :)

2010-02-19 @ 17:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback