Jäkla pissnisse! (Ninni)

Jag hade tänkt blogga om en jättebra nyhet, men just nu är jag så förbannad att nyheten får vänta.

Någon jävla idiot har kissat på våra träningsmattor!
Vem gör något sånt?
Hur funkar man då?
Vem är så äcklig?

Det har hänt någon gång mellan träningen igår och träningen idag. Vi har haft stora problem tidigare med att någon/några sabbar för oss under skoltid genom att stöka till och grosa bland våra (snordyra och egenfinansierade) redskap. Vi är ganska säkra på att den skyldige är en kille då mattorna ligger på ett skåp och viss kissteknik är nödvändig för att lyckas. Jag var ju TVUNGEN att flytta ut mattorna från redskapsrummet. Så jävla äckligt! Nu har jag skrubbat mig i duschen i en halvtimme.

Anna och jag ska åka upp till vifolka imorgon bitti och prata med lärarna. För det är ju ingen liten kostnad det handlar om! Nu måste vi köpa nya träningsmattor, slarvigt uppskattat handlar det nog om  5-6000 kronor. Helt sjukt.

Nu ska jag äta lite sparrissoppa och sen ska jag nog blogga om den braiga grejen.

Kommentarer
Postat av: Cici

Fy fasiken så äckligt. Och fruktansvärt onödigt. Vem gör sånt???

Postat av: Sarah

Fy fan vad onödigt!!

2010-12-13 @ 22:11:07
URL: http://gundel.blogg.se/
Postat av: Åsa

SJUKT var ordet sa Bull! Så himla äckligt!! Urk!!! Hoppas det kommer fram vem den skyldige är så att ni vet vart ni ska skicka räkningen!!!

2010-12-13 @ 22:17:42
Postat av: Ninni

Tack för stödet tjejer! Det är helt knasigt äckligt och onödigt. Anna och jag tar en sväng upp till Vifolka imorgon bitti och pratar med lärarna. Så se upp alla kissnödiga ungar på Vifolka, för då kommer de inte-så-trevliga-systrarna Kellander.

2010-12-13 @ 23:08:49
URL: http://kellandersisters.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem har tillgång till lokalen??

säkert flera som vet vilka som är skyldiga till detta sjuka och äckliga tilltag.

2010-12-14 @ 01:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback