Lägesrapport (Ninni)

Det är lätt att tänka att sommaren är slut när man tittar ut.



Det känns som november ute och regnet fullkomligt öser ner nu igen. Men vi befinner ju oss faktiskt bara i början av augusti. Det finns gott hopp om fler vackra dagar innan hösten är här på riktigt. Pepp pepp..

Nästa måndag börjar jag jobba igen. Det låter säkert knasigt, men jag längtar faktiskt. Känner på mig att det kommer att bli ett händelserikt år och det ska bli kul att träffa elever och kollegor igen. Det händer så många spännande och roliga grejer nu framöver, både yrkesmässigt och på det privata planet, att hösten nästan känns välkommen. Ni som hänger här på bloggen ofta kommer att få ta del av det mesta. ;)

Nu har jag satt mig vid Pers dator och ska lägga in sommarens bilder. Det är över tusen stycken så räkna med att en eller annan kommer att dyka upp här på bloggen. :)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Kul att ni är tillbaka! Ser fram mot en händelserik höst med er.

Kram från en trogen läsare, som är alldeles för dålig på att kommentera. Ska försöka bättra mig ;)

2010-08-09 @ 20:09:05
Postat av: Ninni

Hej Pauline! Det är alltid lika spännande att veta vilka det är som läser. :) Nu blir det action här framöver så det är roligt att du hänger på! Hoppas att ni har det fint där borta på andra sidan gärdet! :) Kram

Postat av: Josse Esping

Nääääää?En cliff-hanger? vad spännande!!!!!!!!!!!!

2010-08-13 @ 22:37:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback