Tisdag 17 augusti. (Anna)

Kära dagbok!

I tisdags var jag och tränade med tre av mina gymnaster i T1-hallen på kvällen (det blev så seeent, jag var ju inte hemma förrän tjugo övr elva typ... ;P). De fick det i belöning då de har bloggat alldeles fantastiskt duktigt hela sommaren, och dessutom tränat som små änglar. Jag kunde knappt märka att det var typ tre månader sen vi slutade träna, så duktiga var de än. Och fatta hur sjukt kul det var!!! Jag längtar verkligen tills gymnastiken ska börja igen. Det är det enda bra med hösten typ. Och med tre helt underbara gymnaster som Anna, Ebba och Elin så kan man väl inte göra annat än längta? Jag snor Annas bilder (som jag dock har tagit själv, jag är ju sjuuukt bra på att fota...) men vill ni se ännu mer så kan ni alltig gå in på
WGF-bloggen.


Elin


Ebba


Anna


Ebba - handvolt på bom!


Elin - flickis!


Anna - salto!

Och vilken rolig bilresa hem sen också! <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback