Stressigt som satan (Anna)

Nu är det en tung vecka framför mig. Därför borde jag gå och lägga mig nu. Nästa gång jag har tid att sova är nämligen söndagkväll. Ojojoj, vad ska hon göra tänker ni. Självklart är jag inte så svår på att dela med mig, och det lyder som följande:

Imorn har jag klipptid klockan 8.00 i LKPG vilket innebär att jag måste gå upp inhumant tidigt imorn med (idag gick jag ju upp 6.30!). Sen jobbar jag hela dagen, och imorn blir det kroppsarbete på jobbet!, och sen på kvällen har jag hundkurs. Det innebär att jag kommer hem vid halv tio ungefär, så det blir ju en fjortontimmars-dag! Och när jag kommer hem måste jag packa. För på torsdag åker jag och Jojo-hanna till Frankrike och Paris! Jihaaa! Men flyget går typ nio från Arlanda eller nåt, så än en gång, tidig morgon (eller arla morgon för att skoja till det lite...) Ja och sen drar vi på festival och ser BLINK 182 och vi har inga planer på att sova kan jag säga! Plus att vi åker från Paris på lördagskvällen, ska mellanlanda i Schweiz i typ tio timmar så då ska vi in och göra stan (Zurich) må ni tro! Jag har aldrig varit Schweiz, så det ska bli skitkul. Sen får vi väl sova lite på flyget hem eller nåt. BTW ska vi på bo asflashigt hotell. OM vi får för oss att sova.

Nu ska jag bara berätta för er alla i allmänhet, Ninni i synnerhet att de visst har vinägerchips på City Gross.



Men NU blir det att sova. Till Rederiet förstås...... <3

Puss ;P

Kommentarer
Postat av: Ninni

ÅH! Men det är ju inte klokt vilken makt denna blogg innebär!?! Tänk att de tar in chipsen, bara för min skull! För så måste det väl vara?? ;) Fast det är klart. Jag hade ju uppskattat mer om du hade köpt en påse istället för att fota en..

Postat av: Alexandra

Ha det så kul!!!

2010-08-26 @ 10:55:28
URL: http://fiestadfogdegard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback