Vårelden (Ninni)

Åh, vilken härlig tradition Klämmans våreld har blivit! Det är dessutom ganska fantastiskt att det hittills ALLTID har varit fint väder på vår våreld och skruttväder på riktiga Valborg.

Som vanligt var det mycket folk och "attraktionerna" gick inte av för hackor direkt. Bortsett från de vanliga uppträdandena, Mums-mumskatapulten, körsången och hoppborgen fanns diverse nyheter. Vad sägs om "Fråga Jim", till exempel? Vår allvetande fader ställde upp som kunskapsbank och svarade på frågor. Anna och Joppe hade en bejublad agilityuppvisning. Allra populärast var dock när Joppe fick tokfnatt och terriersprang några varv i en cirkel mitt bland publiken. Ragge försökte också sig på lite agility, men som vanligt gick det inget vidare...

Gymnastikuppvisningen gick som en dans och flera har påpekat hur häftigt det är att tjejerna har utvecklats så mycket under det senaste året.

Eftersom jag inte hann ta några bilder har jag stulit två från Jörgens emininta blogg.
Om ni vill se fler av Jörgens bilder från vårelden föreslår jag att ni gör ett besök där!


Foto: Jörgen Auer

Se så fint Anna flyger i sin sträckta salto!


Foto: Jörgen Auer

Som sagt, Joppe-hoppe hoppade högt, jag hoppade lågt och Ragge sprang under hindren...

Kommentarer
Postat av: auer

Hej, mina vänner,

Eftersom min blogg är mycket snyggare på blogspot så skulle jag vilja att ni länkar till den (dessutom kommer besökarna med på räknaren då)



Er gamle kompis

Jörgen som bäst läses på
jorgenauer.blogspot.com

2010-04-30 @ 20:19:51
Postat av: ♥Jenny Forsberg♥- Min kamp mot min vikt.

Hoppas du får en bra valborg =)

2010-04-30 @ 20:46:55
URL: http://forsbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback