Här sitter jag och äter rester (Ninni)

Så himla smarrigt det är med risotto! Det borde jag göra oftare.



Har precis börjar lägga in bilder från helgen. Det är väldans många och tar väldans lång tid. Men vilken bildfest vi ska ha här på bloggen sen!

På tal om bilder, såg ni att Anna och jag var med i Corren i lördags? Jag tycker det var ett bra reportage som Jörgen hade gjort och vi kände igen oss i det mesta. Kommentarer???

Nu ska jag fortsätta greja med alla bilder. Ragge ligger vid mina fötter och snarkar som om det gällde livet. Tycker mig ana att han har lagt på sig lite under påsken. Men vem har å andra sidan inte gjort det? Om en stund är det dags för gymnastik. Få se om det hinns med ett bildinlägg innan dess eller inte.

Och ikväll är det för bövelen hockey iegn! Nu måste LHC vinna!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Nu har även jag rotat upp påskaftonens Corre och läst om systrarna Kellander. "Vad gulligt skrivet" sa Elin här hemma och det tycker jag var mitt i prick! Kul att ni själva är nöjda, det är väl inte alltid så när man hamnar i tidningen...men Jörgen kan man förstås lita på!

2010-04-13 @ 21:00:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback