Dagen efter... (Ninni)

I love frukostar! Nu är jag inte överförtjust i engelska sådana, men efter en hel natts festande så är det inte så dumt.



Bortsett från de där avskyvärda engelska korvarna då, som jag inte ens skulle äta om jag fick en miljon.


Det här är Maya. När hon var ungefär ett år var hon mitt extra-aupair-barn. Det är lite läskigt att hon nu är så stor..


Hundarna såg ut som vi kände oss. Dödströtta.


Och vissa lätt illamående...


Sen blev det paketöppning!


Far- och morfar


Per, Kat, Maddie och Lee.


Frankie fick örhängen av Per, mig, Malin och Jens.

Sen skulle vi smaka tårtan som ingen hade vågat skära dagen innan. Maddie hade tillverkat den här alldeles själv. Blommor och allt. Ganska fantastisk, måste jag säga.







Hela eftermiddagen tillbringades i bubbelpoolen med Kevins dotter Jess och hennes tjej Lauren. Det är så knasigt för under alla dessa år har Jess och jag aldrig träffats, men vi har pratat på telefon många många gånger. Det var toppen att äntligen ses!



På kvällen fortsatte festligheterna... Mer om det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Jonas

Vilken cool tårta!! Var den lika god som vacker?

2010-04-11 @ 10:42:05
Postat av: Ninni

Haha.. Nä, tyvärr var den inte det. Man får nog se den som ett konstverk istället. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback