HEJ! (Anna)

Hej hej! Det var inte igår! Jag har ju så dåligt med tid förstår ni. Det händer så mycket hela tiden. Och nu är det bara en vecka tills vi drar till USA:t också! Shit asså! Det ska bli sjukt kul, vi är peppade till tänderna! Tydligen är konserten en ganska liten konsert också med bara 2400 platser, fatta vad mäktigt! Johanna och jag kommer lätt stå längst fram och sen följa med på fest efteråt. Det tror jag på riktigt på, och låt mig få tro det, jag är ju så lycklig just nu! Jag är ju kär i Travis Barker, han är mitt wild card kan jag säga, även om jag faktiskt har "kille" nu. Det ni! Vilken grej va! Imorn ska jag dammsuga på jobbet. Det är ju min favoritsyssla. Idag har vi bytt om på dockorna, vilket innebär att jag har haft en hand emellan skinkorna och den andra i ett stadigt punggrepp runt de manliga skyltdockorna,. Men det är faktiskt så de är lättast att bära. Sen har det varif gymnastik ikväll. Jag har tränat flickis - utan större framgång dock. Men det var kul. Och snart är det helg igen, är det inte fantastiskt så säg! I helgen var vi hos Frida på fredagen först, jag, Johanna1, Johanna2, Tania, Frida såklart, Fridas kille Bengt och två kompisar till honom. Sen gick vi ut. Sen följde Perra med mig hem. Vi gick och la oss klockan halv sju på morgonen. Halv nio gick jag upp för jag och Joppe var och tävlade agility-KM på morgonen innan jobbet. Vi blev diskade, men annars gick det bra! På lördagkvällen hade Perra och jag egen hemmafest. Vi gick och la oss halv åtta på morgonen. Ja, sen somnade vi klocken halv elva på söndagkvällen typ. Men det var kanske inte så konstigt. Men nu är jag lite trött och ska nog sova. På fredag blire nån form av fest, förmodligen hos Dempe som vanligt, och sen hos Micke på lördag. På söndag fyller pappa Jim år. Skriv det i era kalendrar! Sen drar vi alltså på tisdas! Wiiihiiii! Gonatt!

Kommentarer
Postat av: I-M

välkommen tebax!

2009-09-23 @ 11:16:55
Postat av: frida

jag vill bara tillägga att du faktiskt försökte stoppa in fingrar i skyltdockorna där det absolut inte fanns några hål. men det var ju värt ett försök i alla fall.

2009-09-23 @ 17:56:41
Postat av: auer

Hm.

2009-09-24 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback