Tjipp! (Anna)

Jag har faktiskt lite ledig tid nu. Jag missade min tvättid ikväll för det skulle komma nån och städa men som sen hade blivit försenad. Jag skulle också åkt till Alle annars. Nu har jag bara spelat tevespel. Det är iof inte FY SKAM!

Nu lyssnar jag på +44 och mår mysigt. Kan vara min smärtstillande medicin... Men mest musiken.

Annars har det hänt en BIG grej idag alltså. Jag lyckades få precis rätt temperatur på duschen! Det är väl värt att blogga om. Det har fan inte hänt ofta. Jag har en dålig dusch.

På jobbet var det lugnt. Det var roligt att Helena var inne bara. Hon var enorm. Men det är för hon ska ha barn. Hade hon bara gått upp i vikt hade det varit oartigt av mig att skriva så och då hade jag självklart inte gjort det.

Nä nu ska jag spela tevspel igen. Jag är sån torsk påt.


En rolig bild jag har hittat på facebook, från Valborgsfesten. När man häller öl i nåns stjärt, då är det en lyckad fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback