Pissigt med lördag(Anna)

Men vad är nu det här? Jag har min kamera på jobbet. Jag har så sjukt mycket bra kort från igår. Ni har nåt helt fantastiskt att se fram emot. Det får bli på måndag det, en bildkavalkad utan like!

Igår var vi hos Eja på förefest innan, med honom, Markus och två vänner till dem som heter Emelie och Fors. Så var det. Det var jättekul. Härligt att öka mängden på förfestdeltagandet med 100 %. Det var ju även jag, Frida, Johanna P, Johanna Könsén. Skitkul. Men jag berättar mer när jag har bilderna.

Sen gick vi ut på Platens, dra på trissor. Det var också jätteroligt, dra på trissor igen. Jag skulle kunna säga att jag var ganska jättefull och hade lite problem med dansbalansen, men jag väljer att inte göra det för mamma och pappas skull. Jag gjorde myket trevliga saker igår. Tillexempel hade jag med mig egna skivor (Ja, BLINK 182 såklart) som jag gav till dj'n. Han var snäll och spelade hela tre Blink-låtar. Vad lycklig jag var. Nog inte han dock, jag var uppe i djbåset ungefär efter varann låt... Jag var trevlig i baren också, där jag vräkte mig fram och sa/skrek: Jag har 70 kronor, ge mig en drink för det och så ska jag ha en cola på köpet (till Johanna). Jag har då hyfs!

Annars var vi på dansgolvet mest som alltid. Fabulous. Vilken kväll! Johanna hade alldeles för bråttom hem. :(

Idag har Frida och jag jobbat. Vi var oförskämt fräscha med tanke på gårdagen. Vi var ganska ofräscha om man jämför med alla andra dagar.

Jag hatar lördagar! Det är en hel vecka tills nästa fredag, jag vill bara att det ska va fredga imorgon. Eller idag. Lördagar är värsta dagen på veckan.

Jag ska sluta nu. Jag vågar vägra Melodifestivalen ikväll, utan lyssnar på Blink (nä!) och spelar Nintendo DS - Mystery case files. Jag glömde ju förövrigt en skiva på Platens igår...

Nästa helg blir det en tvådagars för Arvid ska ha fest på lördagen. Jag är peppad. Men först är det snart fredag igen. Yay!

PS. Titta gärna mitt fina inlägg på
Sportifbloggen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dansbalans! haha ja den va lite lite av! Hahah! Verkar som ni hade kul även efter jag gått!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback